Aanbevolen websites:

 

 

 

Meer informatie?
Neem gerust contact met mij op voor meer informatie en/of vragen.

Een vrouw van 40:

Als ik de doelencirkel opnieuw met je invul, realiseer ik dat ik beter kan relativeren, sneller keuzes kan maken, zelfverzekerder ben, meer weet wat ik wil, meer rust ken en meer tevreden ben.  Door je vriendelijke en doortastende manier kom ik graag naar je toe.

Een vrouw van 28:

Bedankt voor je hulp de afgelopen maanden! Ik ben er nog niet, maar ben al een heel eind gekomen. Ik ben minder angstig, minder gestrest, ik zeg vaker “Nee”, ik kan meer realistisch denken, ik accepteer het loslaten van de controle meer. Met ACT en je handvatten kan ik nu verder!

Een man van 46:

Het gaat goed. Jouw ACT-coaching heeft me destijds (alweer bijna 2 jaar geleden) goed geholpen en daar heb ik nog steeds profijt van. Ik noem spontaan 3 belangrijke punten:

- het “verwerken” van de niet uitgekomen verwachtingen in de zakelijke samenwerking en dan met name op persoonlijk vlak.

-het accepteren (althans zoveel mogelijk proberen) van lichamelijke stoornis, “accept and move on”

-veel betere relatie met mijn moeder, door NLP-interventie en familieopstelling

Een vrouw van 25:

Ik wil je graag bedanken voor alles wat ik heb geleerd. Ik heb inzicht in mezelf en de waarden. En moet gewoon aan de slag. Ik was wel dicht bij een burnout. Ik waardeer je deskundigheid en betrokkenheid.

Vrouw van 29:

Fijn dat ik het met je kan hebben over gevoelens. Je veelzijdige aanpak en oefeningen zijn fijn.

Een man van 35:

Ik heb erg veel aan je begeleiding gehad, vooral het herkennen van mijn gedachtepatronen en het laten passeren ervan. Sindsdien hou ik het zo goed en kwaad als het gaat, bij en ben blij dat ik het ACT- traject heb mogen volgen.

Man van 48:

De werkwijze die jij doet helpt me heel erg. We gaan de goede kant op. Bedankt daarvoor ben er heel erg blij mee.

Een studente:

Ik heb heel veel aan je coaching gehad. Het was fijn om met jou de keuze te maken. Ik heb er meer vertrouwen in dat ik het kan en ik ben absoluut meer zelfverzekerd over mijn prestaties voor mijn opleiding. Als ik niet kan slapen doe ik regelmatig Mindfulness. Dit helpt mij te ontspannen.

Een vrouw van 44:

Er is inmiddels vooral zakelijk weer van alles gebeurd.  Ik moet nu voor mezelf bekijken wat ik met mijn verdere loopbaan / carriere wil gaan doen.

Het lijkt me leuk om binnenkort nog eens af te spreken om het ACT-actieplan verder in te vullen met deze nieuwe ontwikkelingen.

Vrouw van 38:

Het gaat heel erg goed. De Mindfulnesscursus heeft me enorm geholpen om te relativeren en voor mijzelf op te komen en mijn grenzen te bewaken. Ik ben me er veel meer van bewust geworden dat op het moment dat het in lastige momenten vaak wel meevalt en dat ik het mijzelf vooral moeilijk maak door geen overview meer te hebben. Nu ga ik nog steeds wandelen en denk dan vooral dat het op dat moment heftig is maar beter wordt. En ik een keuze kan maken hoe er mee om te gaan.

Een leerkracht schrijft:

Ik was zo emotioneel door een langdurig conflict met ouders. Door de oefeningen die Maria met me deed en de ankers, NLP, die ik meekreeg voelde ik dat ik het zelf in de hand had. Ik kon weer objectief kijken en voelde me sterk.

Angelie schrijft:

"Door je vele cursussen, opleidingen, werk- en levenservaring heb je een heel arsenaal aan technieken ontwikkeld, die je kunt inzetten voor coaching en begeleiding. Ik vind het prettig dat je op zoek gaat naar methodieken, die passend zijn bij de situatie en persoon. Zo heb je me geleerd me vooral te focussen op wat ik wil bereiken en me niet meer te laten leiden door angst, waardoor ik veel meer en beter in mijn kracht ben gaan staan. Je hebt me laten ervaren dat je invloed kunt uitoefenen op allerlei gebeurtenissen in je leven. De oefeningen die je aanbiedt zijn heel goed bruikbaar en leveren ‘een gereedschapskist’ aan technieken op waar ik uit kan putten, waardoor ik zelf verder kan."







TOP